برای عضویت در صرافی و خرید و فروش ووچر اینجا کلیک کنید

 

بسیاری از ما دوست داریم بتوانیم با سایت های خارجی ارتباط داشته باشیم و از آن ها و محصول و خدمات مختلفی دریافت کنیم. اما شرایط تحریمی ایران و همچنین عدم داشتن زیرساخت های درست بانکی باعث شده است که ارتباط عمومی مردم از نظر مالی با دنیای بیرون مشکل و شاید غیر ممکن باشد. کارت های اعتباری ایران تنها برای مصارف داخلی و تبادلات ریالی مناسب می باشد و نمی توان از آن برای تبادلات خارجی استفاده کرد. به جز این در تمام دنیا دوست دارند تا شرایطی فراهم شود که نقل و انتقالات پول سریع تر و با کمترین پروتکل های دست و پا گیر اتفاق بیفتد. از این رو موارد مختلفی چون وب مانی و خرید ووچر پرفکت مانی اهمیت خاص خود را پیدا می کند.

همانطور که می دانید پرفکت مانی مدل های مختلفی دارد. شما می توانید با داشتن یک اکانت و صفحه رسمی احراز هویت شده از تمام ویژگی های پرفکت مانی با کمترین کارمزد استفاده کنید. همچنین می توانید سراغ احراز هویت نروید. در این حالت کارمزد بالاتر با امکانات پایین تر نصیب شما می شود. این که کدام یک از این روش ها را انتخاب کنید، بستگی به خودتان و کارتان دارد. اما اگر نمی خواهید به شکل دائمی از پرفکت مانی استفاده کنید، به جای پرداختن کارمزدهای بالا و ایجاد یک اکانت، راه سوم یا همان خرید ووچر پرفکت مانی می تواند راه حل مناسبی باشد.

خرید ووچر پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به داشتن اکانتی از مبادلات آزاد و جهانی لذت ببرید. البته به شرطی که آن سایت یا فروشگاه کد پرفکت مانی را قبول کند. البته خرید ووچر پرفکت مانی فقط  به درد کسانی که اکانت ندارند نمی خورد، بلکه کسانی که می خواهند حساب کاربری خود را شارژ کنند و در آن موقعیت امکان واریز پول ندارند یا نمایندگی مورد نظر کارایی لازم را ندارد، می توانند با استفاده از خرید ووچر پرفکت مانی حساب خود را شارژ کنند. اما مسئله اصلی این جاست که پرفکت مانی به شکل پروتکل های دولتی شرکتی رسمی محسوب نمی شود، از این رو نمایندگی های آن نیز رسمیتی نخواهند داشت. با این حساب برای خرید ووچر پرفکت مانی از کجا باید اقدام کرد؟

بیشتر بخوانید: قوانین پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی به شکل مجازی

یکی از مهمترین سوالاتی که در باب خرید ووچر پرفکت مانی پرسیده می شود این است که آیا می توانیم به شکل حضوری این ووچر را خریداری کنیم یا نه ؟

برای عضویت در صرافی و خرید و فروش ووچر اینجا کلیک کنید

شاید جالب باشد بدانید که هنوز هیچ نهاد دولتی به شکل دقیق نمی داند شرکت مرکزی پرفکت مانی در کجا واقع شده است و بر چه اساسی کار می کند. از این رو مسلم است که نمایندگی آن نیز به شکل حضوری فعالیتی نخواهند داشت. حال شاید افرادی سودجو در این میان قصد داشته باشند که برای شما امکان خرید حضوری را فراهم کنند. این افراد دلال ها و واسطه هایی بیش نیستند که با دریافت حق کارمزد اضافی از همان روشی سراغ خرید ووچر پرفکت مانی می روند که شما خودتان به راحتی می توانستید از آن خریداری کنید.

بنابراین تا اینجای کار متوجه شدیم که برای خرید ووچر پرفکت مانی تنها راه ما استفاده از مسیرهای مجازی مانند سایت ها می باشد. اما سوال اصلی این است که از چه سایت هایی می توانیم سراغ خرید ووچر پرفکت مانی برویم؟ فضای گسترده اینترنت با تمام خوبی هایی که دارد، فضا را برای حضور کلاهبرداران حرفه ای نیز فراهم کرده است. از این رو مهم است که بتوانیم بهترین سایت برای خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنیم.

به سبب آزادی هایی که پرفکت مانی دارد مسلما نمی توانیم به قطع سایت هایی را مشخص کنیم و بگوییم این ها نماینده های اصلی پرفکت مانی می باشد. تنها می توانیم به گفتن چند ویژگی بسنده کنیم که شما بتوانید بر اساس آن ها بهترین سایت را برای خرید ووچر پرفکت مانی انتخاب کنید. در ادامه به این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

 بیشتر بخوانید: پرفکت مانی چه استفاده هایی دارد؟ 

ویژگی های سایت فروش ووچر پرفکت مانی

بهترین سایت برای خرید ووچر پرفکت مانی سایتی است که حالت صرافی داشته باشد و در آن انواع معاملات ارزها از جمله ارزهای ریالی و دلاری و ارزهای دیجیتال انجام بگیرد. این گونه سایت ها به سبب این که سود خود را در کامزد این معاملات میداند دوست ندارند مشتری خود را از دست بدهند.

یادتان باشد یک سایت معتبر ترند گوگل می باشد. امروزه هوش مصنوعی گوگل به قدری پیشرفت کرده است که می تواند اعتبار یک سایت را تشخیص دهد. بنابراین به سایت های اولی که در جست و جوی خرید ووچر پرفکت مانی نشان می دهد بیشتر اعتماد کند.

مورد دیگر این که در چند خرید اول سعی کنید خرید های خود را تکه تکه انجام دهید. به این معنی که اگر 1000 ووچر پرفکت مانی می خواهید آن را در ووچر های 300 تایی خریداری کنید تا از اعتبار فروشنده مطمئن شوید.