پرفکت مانی(perfectmoney) یک کمپانی و تکنولوژی پرداخت و برداشت ارز است. با استفاده از این سیستم می توانید به آسانی پرداخت های اینترنتی را در بسیاری از سایت های بین المللی و خارجی انجام دهید.

شما با این تکنولوژی می توانید به سرتاسر دنیا ارز انتقال دهید یا اینکه درآمد و سودهای ارزی خود را دریافت نمایید. در ادامه این مطلب با نحوه افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی آشنا خواهید شد. 

در این مقاله می خوانید:


چگونه حساب پرفکت مانی افتتاح کنیم؟


وارد سایت Perfectmoney.Is شوید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

نکته: در نظر داشته باشید وب سایت رسمی شرکت پرفکت مانی از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند.

قابل توجه است که افتتاح حساب در این وبسایت هزینه ای در برنداشته و کاملاً رایگان است.

حساب پرفکت مانی

برای ثبت نام روی Signup کلیک کنید.

لازم به ذکر است هنگام ثبت نام اطلاعات دقیق و واقعی خود را وارد کنید تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

بعد از اینکه ثبت نام کردید به آدرس ایمیل شما یک کد عضویت ارسال می شود که باید از آن کد برای وارد شدن به حساب کاربری خود استفاده کنید پس یادتان باشد این کد را در جای قابل اطمینان و در دسترس تان یادداشت کنید.

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

به ترتیب از بالا نام کاربری (دلخواه)، نام و نام خانوادگی، شهر، آدرس، کشور، کد پستی، آدرس ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید.

اگر راهنمای بیشتری در مورد ثبت نام حساب پرفکت مانی نیاز دارید به آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی مراجعه کنید.

 بیشتر بخوانید: آموزش تصویری و جامع احراز هویت حساب پرفکت مانی 


چگونگی خرید پرفکت مانی و شارژ کردن حساب


راه های مختلفی برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی وجود دارد ولی برای کاربران ایرانی بهترین و آسانترین روش مراجعه به سایت های فروشنده پرفکت مانی است.

کاربران ایرانی می‌توانند به آسانی با استفاده از ریال و کارت بانکی خود به طور آنلاین از وب سایت های ایرانی موجود پرفکت مانی خریداری کنند.

وب سایت‌های ایرانی فروش پرفکت مانی اغلب دلار پرفکت مانی می فروشند اما در سایت های خارجی هم یورو و هم دلار پرفکت مانی موجود هست اگر کلمه خرید پرفکت مانی را در گوگل جستجو کنید وب سایت های معتبر زیادی را برای شما نمایش می دهند.

شما باید برای خرید پرفکت مانی از سایت صرافی ایرانی، تصاویر مدارک شناسایی خود را به آن سایت ارسال کنید و احراز هویت انجام دهید.

برای خریدن باید شماره حساب پرفکت مانی خود را به صرافی بدهید تا برای شما واریز کنند.(البته کسانی که نیاز به خرید ووچر پرفکت مانی دارند، دیگر نیازی به داشتن حساب و شماره حساب پرفکت مانی ندارند.

فقط کافیست در سایت فروشنده پرفکت مانی(کوینی‌فا Coinifa.com) احراز هویت انجام داده و سپس شروع به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی نمایند. )

شماره حساب پرفکت مانی

بعد از اینکه شما حساب خود را ساختید وارد پنل کاربری خود شوید. در آنجا می توانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید. در اول صفحه پنل کاربری شماره حساب شما کاملاً مشخص است آن را کپی کنید و به صرافی بدهید.

شماره حساب پرفکت مانی

مانند عکس بالا در حساب کاربری خود حساب دلاری خود را پیدا کنید آن را کپی کنید و به صرافی مورد نظرتان بدهید تا آنها برای شما واریزی را انجام دهند.

چگونگی فروش پرفکت مانی

مانند خرید برای فروش پرفکت مانی هم باید به یک سایت معتبر مراجعه کنید و بعد از ثبت نام می توانید پرفکت مانی های خود را برایشان ارسال کنید و در عوض ریال در کارت بانکی خود بگیرید.

سایتهای صرافی شما را به درگاه پرفکت مانی خود ارجاع می‌دهند و شما با یک کلیک پرفکت‌مانی های مورد نظر خود را برای آن ها می فرستید و بعد از آن ریال را در کارت بانکی خود دریافت می کنید.

آیا باید در سایت رسمی پرفکت مانی هم احراز هویت کنیم؟

شرکت پرفکت مانی برای حساب هایی که در سایت رسمی خود احراز هویت نکردند برای هر تراکنش کارمزد ۲ درصدی تعیین کرده و در صورت احراز هویت کارمزد هر تراکنش که انجام می‌شود به نیم درصد کاهش پیدا می کند.

برای استفاده از خود وب سایت پرفکت مانی احراز هویت کردن ضرورتی ندارد اما یکسری محدودیت هایی مانند امکان دریافت وام برای شما بسته است.


چگونگی احراز هویت در سایت پرفکت مانی


همانگونه که در بالا خواندید احراز هویت کردن در وب سایت پرفکت مانی ضرورتی ندارد اما اگر احراز هویت نکنید برای هر تراکنش شما کارمزد ۲ درصد دریافت می‌شود.

برای احراز هویت لازم است در قسمت تنظیمات حساب کاربری خود وارد شوید برای وارد شدن به فرم احراز هویت در حساب خود مراحل زیر را انجام دهید:

۱- در صفحه اصلی پنل خود وارد تنظیمات یا همان Setting شوید.

 پرفکت مانی

 

۲- در بخش تنظیمات روی Verification management کلیک کنید.

احراز هویت

 

برای انجام احراز هویت باید تصاویر مدرک شناسایی (پاسپورت یا گواهینامه ترجمه رسمی) و یک قبض خدماتی ماننده تلفن آب برق گاز و موبایل(برای تایید آدرس که الزاما باید ترجمه رسمی شده باشد) خود را به صورت فایل ارسال کنید.

احراز هویت پرفکت مانی

توجه کنید که:

  1. قبل از اقدام به احراز هویت لطفاً اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده و آدرس موجود در قبض را به زبان انگلیسی وارد کنید .
  2. حتماً باید قبض به نام خودتان باشد می توانید از قبض موبایل خود استفاده کنید.
  3.  تمام مشخصات وارد شده در پروفایل کاربری باید با مدارک ارسالی مطابقت داشته باشد.

 


خرید بیت کوین با پرفکت مانی


 می‌توان با پرفکت‌مانی کالا خریداری کرد یا خدمات مختلف دریافت کرد، همچنین می توان از آن برای خرید رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین استفاده کرد. برای خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال باید ابتدا پرفکت مانی خریداری کنید. سپس به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرده و از آنها اقدام به خرید رمزارز نمایید.

نکته: خریدن بیت کوین با روش پرفکت مانی امکان دارد هزینه نهایی شما را در مقایسه با روش‌های دیگر مقداری افزایش دهد پس قبل از اقدام به خرید بیت کوین با روش پرفکت مانی تمام هزینه ها را حساب کنید تا دچار ضرر مالی نشوید.