انسان از ابتدای دوران خلقت خود تا به امروز دوره های مختلفی را پشت سر گذاشته است. علت شروع هر دوره را می توان انقلابی بنیادین یا اساسی دانست. اولین انقلابی که انسان را از دوره حیوانی خود جدا کرد و مسیر زندگی او را عوض کرد را می توان کشف آتش دانست. کشفی که طبیعت آن را سر راه انسان گذاشت. از آن روزگار تا به امروز انواع انقلاب های مختلف در زندگی بشریت رخ داده است. از اختراع خط تا انقلاب صنعتی و ... را می توان جزئی از این انقلاب ها دانست. اختراع اینترنت را می توان به نوعی یکی از آخرین انقلاب های اساسی دانست که در زندگی بشر رخ داد و او را وارد عرصه جدیدی به نام دوران اطلاعات کرد. اینترنت توانست در تمام بعدهای مختلف زندگی انسان تاثیر بگذارد که یکی از مشهود ترین این بعد ها را می توان جنبه اقتصادی دانست. اینترنت کاری کرد که انسان ها به یکدیگر نزدیک شوند و از بعد زمان و مکان خود خارج شوند. خرید و فروش جهانی امروزه کوچکترین خواست بشری انسان محسوب می شود. اما برخی از زیرساخت های مالی و بانکی کشورها هنوز با این روند خوی نگرفته اند. از طرف دیگر مسائلی مانند مشکلات امنیتی در دنیای اینترنتی کمی سرعت پیشرفت تجارت جهانی را کم کرد. تا این که در سال های اخیر مفهومی به نام ارز دیجیتال وارد دنیای اقتصاد شد. حال در ادامه مفاهیمی مانند پرفکت مانی به این داستان اضافه می شود.

ارز دیجیتال در واقع چیزی حاصل از دنیای اقتصاد و دنیای اینترنت می باشد که امنیت آن تا حد بالایی تامین شده است. یکی از معضلاتی که ارز دیجیتال دارد این است که به شکل فیزیکی وجود خارجی ندارد و هیچ ارگان و دولت خاصی تضمینی برای حفظ آن نمی دهد. اینجاست که باید چیزی مجازی برای حفاظت از این ارز دیجیتال وجود داشته باشد. به این مفهوم مجازی کیف پول مجازی گفته می شود. پرفکت مانی علاوه بر تمام مزایایی که به عنوان یک واسط مالی دارد می تواند یک کیف پول مجازی قوی برای ما محسوب شود.

خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: پرفکت مانی چیست؟


مزیت پرفکت مانی برای ارز دیجیتال


پرفکت مانی به عنوان یک واسط مالی کاری کرده است که مبادلات جهانی راحت تر و دقیق تر صورت بگیرد اما تفاوتی که ارز دیجیتال نسبت به کدهای پرفکت مانی برای ما دارد این است که ارز دیجیتال مانند یک سهام بورسی می باشد و از نظر دارایی می تواند بسیار به نفع ما باشد و کمتر کسی از آن به عنوان یک واسط مالی خرید و فروش استفاده می کند. پرفکت مانی کاری چیزی شبیه به دلار در دنیای واقعی می باشد.

اما پرفکت مانی کار را از واسطه گری مالی فراتر برده است. این شرکت با ایجاد یک فضای مجازی برای ذخیره سازی پرفکت مانی های خود، تصمیم گرفت جای را برای ارز دیجیتال باز کند. این اتفاق باعث شد که ارز دلاری در کنار پرفکت مانی و ارز دیجیتال قرار بگیرد.

یکی از مزیت های اصلی استفاده از کیف پول پرفکت مانی این است که شما می توانید تمام دارایی خود را یک جا داشته باشید. به جز این امکان تبدیل بین آن ها وجود دارد. یعنی شما می توانید با استفاده از دارایی پرفکت مانی مانی خود ارز دیجیتال خریداری کنید.

یکی از مزیت های اصلی خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی این است که پرفکت مانی نوسان بسیار کمتری نسبت به ارز دیجیتال دارد و شما می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی حساب خود را شارژ کنید. با افزایش حساب خود می توانید به ساده ترین و امن ترین شکل ممکن ارز دیجیتال خود را خریداری کنید. از این رو به نظر می رسد خرید ارز دیجیتال به واسطه پرفکت مانی می تواند یک راه منطقی باشد.

بیشتر بخوانید: پرفکت مانی و ارز دیجیتال چه تفاوتی با هم دارند؟

سخن آخر

در حالت کلی می توان گفت دنیا بعد از اختراع اینترنت در بخش های مختلف دچار تغییر و تحول بسیاری شده است. همانگونه که می بینیم هیچ کدام یک از ما نمی توانیم از این تغییرات دور بمانیم و به نوعی سیل استفاده از امکانات نوین ما را با خود همراه می برد.  از طرفی دیگر اقتصاد که یکی از بخش های اساسی زندگی هر انسانی می باشد رو به سمتی گذاشته است که کمتر کسی می تواند ادعا بکند می تواند فردای آن را پیش بینی کند. چیزی که مشخص است، اقتصاد بعد از اختراع پول و ضرب سکه دچار اولین تغییر عمده و اساسی شد. این تغییر تا سال های اخیر پا برجا بود و به نوعی جز اصول اساسی آن به شمار می آمد. با به وجود آمد ارزهای دیجیتال به نظر می رسد که اقتصاد دومین تغییر اساسی خود را خواهند گذراند و روند مبادلات به شکلی جدید در خواهد آمد. از این رو بهتر است سعی کنید خود را با این دنیای جدید وفق دهید و از امکان های مالی جدیدی مانند پرفکت مانی و ... استفاده کنید. مسلما سود اصلی در دنیای اقتصاد امروز در این سمت و سوها خواهد بود.