ووچر پرفکت مانی را می شناسید؟ چند بار تاکنون برای شما پیش آمده است که بخواهید از یک سایت خارجی محصول یا خدماتی را دریافت کنید؟ تاکنون چند بار خواسته اید که اکانت خاصی را ارتقا دهیم تا از امکانات بیشتری بهره مند شوید؟ می دانید، در بسیاری از این حالات دیگر مسئله پول و گرانی و حتی تفاوت دلار و ریال مطرح نمی شود. بلکه مسئله اصلی این جاست که چگونه این مبلغ را پرداخت کنیم؟ متاسفانه هنوز سیستم بانکداری ایران نتوانست زیرساخت های لازم جهت مبادلات جهانی را برای عموم کاربران ایرانی فراهم کند و این یعنی یک مانع بین مخاطبان ایرانی و تجارت آزاد جهانی. از طرفی دیگر برخی از اقتصاددانان در ایران معتقد هستند که تجارت جهانی صرفا برای وارد کنندگان و تاجران بزرگ لازم و ضروری است. اما باید گفت دیری است که دنیا به سمت فروش خرد حرکت کرده و دیگر سود اصلی خود را از جلب مشتریان خرده تامین می کند.

در کوینی فا فروش ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر بدون احراز هویت انجام می‌شود ولی جهت خرید ووچر از کوینی فا کاربران حتما باید مراحل احراز هویت را انجام دهند.

 بیشتر بخوانید: آموزش جامع احراز هویت حساب پرفکت مانی 

از طرفی دیگر هرجایی که مانعی باشد، پای واسطه ها به میان می آید و واسطه یعنی پرداخت وجه بیشتر. بنابراین عملا ما برای بهره مندی از تجارت جهانی ناچار به استفاده از واسطه های مالی می باشیم. وقتی دنیای اینترنت را زیر و رو کنید، متوجه میشوید که هزاران واسطه مالی در این زمینه فعالیت می کنند یا ادعای فعالیت دارند. این واسطه ها عمدتا داخلی هستند و پشتیبانی چندانی ندارند. از این رو اعتماد به آن ها مستلزم ریسک بالا و احتمالا پرداخت کارمزد بیشتری نیز می باشد.

از سوی دیگر بسیاری از واسطه های مالی جهان، تحت قانون آمریکا، ایران را تحریم کرده اند و به آن ها خدمات ارائه نمی دهند. در این شرایط به نظر می رسد راه ها برای کاربران ایرانی بسته است. اما بیش از حد نگران نباشید. برخی از شرکت های واسطه ای هستند که تحت قانون آمریکا کار نمی کنند و سود خود را نسبت به اطاعت از این تحریم ها ترجیح می دهند. یکی از این شرکت های معتبر، پرفکت مانی می باشد که با داشتن نمایندگی های متعدد در کشورهای مختلف چون ایران خدماتی مانند ووچر پرفکت مانی را به مشتریان و کاربران خود ارائه می دهد.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت


داشتن یا نداشتن اکانت در پرفکت مانی


همانطور که در بالا گفتیم پرفکت مانی شرکتی معتبر در سطح بین المللی محسوب می شود. از این رو بهترین نحوه استفاده از آن این است که در این شرکت اکانت کاربری داشته باشیم تا به واسطه آن کارهای مالی خود را انجام دهیم. بسیاری از شرکت های مالی دنیا بدون احراز هویت اجازه جابجایی پول را نمی دهند و این برای جلوگیری از انواع خلاف های مالی کاملا ضروری است. اما شرکت پرفکت مانی سیاست جدیدی را برای جذب مشتریان خود اتخاذ کرده است.

این شرکت اجازه مبادلات مالی را بدون نیاز به احراز هویت می دهد. اما محدودیت هایی نسبت به حجم تبادل روزانه و حجم پول نگهداری شده در حساب پرفکت مانی اعمال می کند. بنابراین اگر به این گونه شرکت ها اعتماد ندارید و تنها برای چند خرید به آن احتیاج پیدا کردید، می توانید بدون احراز هویت از عمده امکانات آن استفاده کنید.

اما این تمام داستان نیست. پرفکت مانی بجز داشتن یک حساب مالی مانند یک بانک معتبر به شما دسته چک نیز اعطا می کند و این دسته چک ووچر پرفکت مانی نامیده می شود. شما به واسطه کدهای روی این فیچر می توانید اعتبار چک را برای خرید یک محصول یا افزایش اعتبار خود استفاده کنید.

استفاده از ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت امکان پذیر است. اما احراز هویت یک مرحله بعد از ایجاد حساب کاربری می باشد. شما با استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به حساب نخواهید داشت و می توانید از اعتبار ووچر پرفکت مانی در خرید و مبادلات مالی خود استفاده کنید.

در واقع ووچر پرفکت مانی امکانی جدا از سایر خدمات شرکت پرفکت مانی می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه اعتبار و کارمزد آن از آن استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: تبدیل ووچر به ریال 


سخن آخر در باب ووچر پرفکت مانی و احراز هویت


پرفکت مانی با استفاده از ایجاد انواع نمایندگی های معتبر در سراسر دنیا سعی کرد مخاطبان بسیاری را به عرصه مبادلات جهانی بیاورد. اما بسیاری از مردم به این شیوه اعتماد ندارند. از این رو ووچر پرفکت مانی ایجاد شد که بدون نیاز به خواباندن پول در یک حساب کاربری شما به راحتی می توانید خریدهای خود را انجام دهید یا به واسطه کدهای این ووچر پرفکت مانی حساب کاربری خود در بسیاری از نرم افزارها و سایت های مختلف را بروزرسانی کنید.

البته در خرید محصولات و دریافت خدمات دقت داشته باشید که سایت و شرکت پذیرنده از پرفکت مانی پشتیبانی داشته باشد. در غیر این صورت شما نمی توانید از ووچر پرفکت مانی خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید شما به واسطه نمایندگی های داخلی می توانید این ووچر پرفکت مانی را بفروشید و تمام این کارها بدون نیاز به احراز هویت قابل اجرا می باشد.

منبع: کوینی فا مرجع خرید و فروش ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر