سرویس های ارزی بین المللی زیادی مانند پی پال، مستر کارت و ویزا وجود دارد که بزرگترین مشکل این سیستم ها تحریم شدن آن برای کاربران ایرانی است. یک سیستم ارزی دیگری با نام پرفکت مانی وجود دارد که علاوه بر داشتن ویژگی های بسیار، مشکل تحریم را نیز حل کرده است. بنابراین شما می توانید با استفاده از پرفکت مانی اقدام به انجام پرداخت های اینترنتی از سایت های خارجی کرده و یا به هر نقطه ای از جهان ارز انتقال دهید. یا درآمد ارزی خود را از طریق پرفکت مانی دریافت کنید. اگر مایل هستید که بدانید پرفکت مانی چیست و کاربردها و مزایای پرفکت مانی کدام است این مقاله را تا آخر بخوانید.

در این مقاله می خوانید:


پرفکت مانی چیست؟


پرفکت مانی (perfectmoney) یک کمپانی و تکنولوژی پرداخت و برداشت ارز است. با استفاده از این سیستم می توانید به آسانی پرداخت های اینترنتی را در بسیاری از سایت های بین المللی و خارجی انجام دهید. شما با این تکنولوژی می توانید به سرتاسر دنیا ارز انتقال دهید یا اینکه درآمد و سودهای ارزی خود را دریافت نمایید.

شرکت رسمی پرفکت مانی (perfectmoney.is) در کشور پاناما قرار دارد و این کمپانی یک سیستم پرداخت ارز بین المللی است. خدمات این شرکت شامل ارسال، دریافت، پرداخت و برداشت پول و ارز دیجیتال از طریق اینترنت است. کاربران در سرتاسر دنیا می توانند به راحتی از این تکنولوژی استفاده کنند.

در این برهه از زمان که بسیاری از سرویس های ارزی بین المللی مانند پی پال، مستر کارت و ویزا تحریم هستند یکسری سرویس های قدرتمند وجود دارند که می توانید از آنها برای خرید، واریز و برداشت ارز دیجیتال استفاده کنید. پرفکت مانی یکی از چندین سرویس قدرتمند در راستای ارز دیجیتال است.

پرفکت مانی چیست

کاربران به آسانی می‌توانند از طریق تکنولوژی پرفکت مانی از یک وب سایت بین المللی کالا خریداری کنند یا خدمات دریافت کنند یا مقدار زیادی پول یا ارز دیجیتال را به نقاط دیگر جهان انتقال دهند. برای مثال فرض کنید که می خواهید یک فایل را از یک وب سایت خارجی بخرید و این سایت هم پرفکت مانی را قبول می کند خیلی راحت می توانید با ریال و کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید و با استفاده از آن فایل مورد نظر خودتان را از آن سایت بخرید.

 بیشتر بخوانید: روش افتتاح حساب پرفکت مانی و خرید و فروش دلار پرفکت مانی 

سیستم پرفکت مانی یک پلت‌فرم مانند پی پال و دیگر پلت‌فرم‌های پرداخت پول است این کمپانی مانند سایر شرکت های پرداخت ارز از اعتبار زیادی برخوردار است و ده‌ها کاربر فعال در سرتاسر دنیا دارد. یکی دیگر از سرویس‌های پرفکت‌مانی این است که می‌توان از آن برای نگهداری ارز روی کیف پول و حساب های الکترونیکی استفاده کرد و یا می توان با آن ارزهای دیگر مانند بیت کوین را خریداری کرد.


ووچر پرفکت مانی چیست؟


با استفاده از ووچر پرفکت مانی بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانید از پرفکت مانی استفاده کنید!!!

یکی دیگر از امکانات پرفکت مانی این است که کاربران می‌توانند بدون اینکه حساب ساخته باشند از کدی به نام ووچر استفاده کرده و از خدمات آن بهره ببرند. تصویر زیر نمونه ای از یک ووچر پرفکت مانی است. 

ووچر پرفکت مانی

ووچر(e-Voucher) در واقع مانند کارت شارژ عمل می‌کند که یک مبلغ مشخصی دارد. کاربران می‌توانند با وارد کردن کدهای ووچر بدون نیاز به داشتن حساب پرداخت های خود را انجام دهند. شما می توانید از سایت کوینی‌فا به راحتی و بدون نیاز به حساب کاربری، ووچر(ٍE-Vouchers) تهیه کنید و پرداخت های خودتان را انجام دهید و یا در صورتی که کد ووچر دارید می توانید در این سایت آن را به صورت آنی به ریال تبدیل کرده و ریال دریافت نمایید.

 بیشتر بخوانید: مزیت ها و کاربردهای ووچر پرفکت مانی 


کاربردهای سیستم پرفکت مانی


  • انتقال آنلاین ارز
  • دریافت ارز به صورت دلار و یورو و...
  • ذخیره سازی امن پول روی کیف پول و حساب های الکترونیکی و دریافت سود سالیانه
  • خرید کالا یا دریافت خدمات از وب سایت های خارجی
  • خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و...
  • خرید دلار یورو و...

مزایای سیستم پرفکت مانی


پرفکت مانی مزیت های بسیار زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره کوتاهی می کنیم.

1. امنیت بالای پرفکت مانی

امنیت حسابهای پرفکت مانی بالا است. این تکنولوژی از یک روش به نام روش شناسایی آی پی استفاده می کند. به صورتی که برای هر بار تغییر آی پی کاربر برای ورود به حساب خود باید از طریق ایمیل تایید شود. برای امنیت بیشتر حساب خود می توانید در قسمت امنیت حساب(Security Center) گزینه‌های امنیت بیشتر مانند تایید پیامکی را نیز فعال کنید.

یکی دیگر از گزینه های امنیتی در حساب کاربری خود، کد کارت(Code Card) است .به محض فعال کردن این گزینه سیستم به طور خودکار برای شما یک عکس حاوی چند کد ارسال می‌کند به این ترتیب برای هر تراکنش که انجام می دهید، نیاز است که یکی از کدها را وارد کنید. حتما دقت کنید که این کدها یک بار ارسال می شوند و در صورتی که آنها را فراموش کردید یا گم کردید دیگر نمی توانید به حساب کاربری خودتان دسترسی پیدا کنید. پس بهتر است آنها را در چندین جای مختلف و ایمن یادداشت و نگهداری کنید.

2. تحریم نبودن برای ایرانی ها

یکی از اصلی ترین مزیت های آن این است که برای کاربران ایرانی و دیگر کاربران کشورهای تحریم شده، از قوانین تحریم پیروی نمی کند. پی پال یکی از سیستم های تحریم شده است و برای ایران غیرقابل استفاده است. آن طور که اطلاع دارید ایرانی‌ها و چند کشور دیگر به خاطر تحت تحریم بودن امکان استفاده از پی پال، مستر کارت و ویزا را ندارند.

پرفکت مانی به خاطر قبول نکردن قوانین آمریکا هیچ تحریمی را برای کاربران خود اعمال نکرده است. کمپانی پرفکت مانی تعدادی نماینده رسمی در ایران دارد. شما می توانید به عنوان یک کاربر ایرانی به آسانی در پرفکت مانی حساب افتتاح کنید. انجام این کار کاملا رایگان، غیر حضوری و آنلاین است. همچنین می توانید با استفاده از کارت بانکی خود از صرافی های آنلاین پرفکت مانی بخرید و از تمام وب سایت هایی که پرفکت مانی را می‌پذیرند خدمات یا کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکته: تمام مشخصات وارد شده در پروفایل کاربری باید با مدارک ارسالی مطابقت داشته باشد.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

با پرفکت‌مانی می‌توان کالا خریداری کرد یا خدمات مختلف دریافت کرد، می توان از آن برای خرید رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین استفاده کرد. برای خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال باید ابتدا پرفکت مانی خریداری کرد و بعد به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرده و از آنها رمز ارز خریداری کنید.

نکته: خرید بیت کوین با روش پرفکت مانی امکان دارد هزینه نهایی شما را در مقایسه با روش‌های دیگر مقداری افزایش دهد. پس قبل از اقدام به خرید بیت کوین با روش پرفکت مانی تمام هزینه ها را بررسی و محاسبه کنید تا دچار ضرر مالی نشوید.

جهت ورود به سامانه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی کلیک کنید.