ورود به سامانه فروش و تبدیل ووچر به ریال کلیک کنید

تبدیل پرفکت مانی به ریال

وقتی شما در این مقاله به دنبال تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال هستید، یعنی با پرفکت مانی آشنایی نسبی دارید و می دانید که ووچر پرفکت مانی چه کارایی دارد.

به عنوان خلاصه و شروع بحث، پرفکت مانی، به عنوان یک واسط مالی جهانی به شکل دیجیتال محسوب می شود که شما به واسطه خریدن و داشتن آن می توانید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

به شرطی که فروشنده و ارائه دهنده خدمات این واسطه را قبول داشته باشد.

از آن جهتی که در دنیای اقتصاد این مشتری ها هستند که تعیین کننده اصلی می باشند، بنابراین طرف فروشنده به ناچار، خواه ناخواه مجبور به استفاده از این واسطه ها مانند ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی می باشد.

از طرفی دیگر با این که ارز مبادلاتی جهانی دلار می باشد، اما هر کشوری برای خود واحد پولی جداگانه ای دارد.

در برخی از کشورها مانند ایران، کارت ها و حساب های بانکی کمتر از این ارز پشتیبانی می کنند و ما در خرید بین المللی خود معمولا دچار مشکلات بسیاری هستیم.

اما پرفکت مانی کاری کرده است که ما به راحتی بدون نیاز به تبدیلات عجیب و غریب، مبادلات خودمان را انجام دهیم.

در این مبادلات ما می توانیم با پرداخت پول با واحد ریال، تعدادی پرفکت مانی تهیه کنیم و البته برعکس این داستان نیز کاملا صادق است.

نکته جذاب قضیه اینجاست که شما می توانید این واحد دیجیتالی را به سایر واحدهای دیجیتالی و یا ارز دلاری تبدیل کنید. در واقع پرفکت مانی می تواند مانند یک کیف پول مالی خوب برای شما عمل کند.

اما این تمام داستان نیست، پرفکت مانی امکانی دارد که شما می توانید بدون نیاز به ثبت نام و تبدیل پول و ... پرفکت مانی داشته باشید و آن ووچر پرفکت مانی می باشد.

تبدیل ووچر به ریال

 بیشتر بخوانید: مزیت ها و کاربردهای ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانی در حقیقت چیزی مانند یک کارت هدیه و یا یک چک بانکی است که مقداری مشخص ارزش و اعتبار دارد. شما می توانید بر اساس کدهای روی این ووچر خرید خود را انجام دهید.

اما سوال اصلی اینجاست اگر ما ووچر پرفکت مانی داشته باشیم که به هر دلیل بخواهیم آن را به ریال تبدیل کنیم، چه کار باید بکنیم؟ این سوالی است که می خواهیم در ادامه این مقاله بررسی کنیم و سعی کنیم به شکل منطقی، بهترین و مطمئن ترین راه رسیدن به آن را پیدا کنیم.

ورود به سامانه فروش و تبدیل ووچر به ریال کلیک کنید


ووچر پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال


یکی از مواردی که معمولا در تبدیل های بین پرفکت مانی با سایر ارزهای رایج بیشتر مورد توجه قرار می گیرد این است که شما وقتی دارای صفحه رسمی در پرفکت مانی باشید، این تبدیل ها به سادگی صورت می گیرد.

این نکته را نیز بدانید که پرفکت مانی به واسطه نمایندگی هایی که در ایران دارد تبدیل ارز به ریال را انجام می دهد.

بنابراین عملا اولین و معتبر ترین راه برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال این است که شما این ووچر را به حساب پرفکت مانی خود اضافه کنید.

سپس پرفکت مانی ایجاد شده را به یکی از ارزها تبدیل کنید. سرآخر به واسطه پنل یکی از نمایندگی های پرفکت مانی، ارز تبدیل شده را به ریال تبدیل کنید.

البته وقتی شما از نمایندگی ها استفاده میکنید دیگر لازم نیست تبدیل ارزی داخل سایت صورت بگیرد و شما به شکل مستقیم می توانیم ووچر پرفکت مانی خود را به پرفکت مانی و سپس به ریال تبدیل کنید. صرافی کوینی فا مرجع تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال می باشد که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد.

اما برخی از ما ممکن است این حساب را نداشته باشند، یا حس بکنند که احتیاجی به این نوع حساب ها ندارند. در این صورت راه حل چیست و چگونه می تواند ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل کند؟

پرفکت مانی امکانات خوبی دارد. ایجاد همین ووچر پرفکت مانی در حقیقت راه حلی بود تا کسانی که اکانت پرفکت مانی ندارند، همچنان از خدمات اصلی آن بهره مند باشند.

از این رو نمایندگی های پرفکت مانی مانند صرافی کوینی فا موظف هستند که با دریافت کد های ووچر پرفکت مانی، این تبدیل را انجام دهند.

البته کاملا مشخص است که تبدیل ووچر پرفکت مانی به واسطه داشتن حساب کاربری پرفکت مانی از لحاظ کارمزد به صرفه تر از زمانی است که بخواهیم به شکل مستقیم و بدون داشتن حساب کاربری اقدام به این تبدیل کنیم.

کد ووچر

البته این را در نظر بگیرید که شما در هر صورت باید در پنل نمایندگی اکانت رسمی داشته باشید و در این اکانت اطلاعات مختلف مانند شماره کارت و شماره حساب شما باید تایید شده باشد

در غیر این صورت در هیچ حالتی ووچر پرفکت مانی به ریال تبدیل نمی شود و شما نمی تواند پولی دریافت کنید.

در نهایت می توان گفت پرفکت مانی، یک تنه راه های رسیدن به اقتصاد آزاد و بازار جهانی را مهیا کرده است. به نوعی که دیگر هیچ تحریم و مشکلی نمی تواند مانع مبادلات ما شود.

از این رو بهتر است کمی در این باره بیشتر تحقیق کنیم و بیشتر بدانیم، چرا که این مبدل دیجیتالی پلی است که ما را به دنیا متصل می کند.