یکی از اصلی ترین خدمات پرفکت مانی امکان خرید آنی ووچر پرفکت مانی است. همانطور که می دانید پرفکت مانی به عنوان یکی از وب سایت های پرداخت آنلاین امکان مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی را فراهم می کند. از طریق استفاده از پرفکت مانی می توانید بدون داشتن کارت های اعتباری بین المللی و یا حساب های بانکی بین المللی از مزیت های آن استفاده کنید.دپرفکت مانی نیز به عنوان یک سیستم پرداخت جهانی مشابه وب مانی عمل می کند. از طریق پرفکت مانی می توانید یک سری خدمات نظیر دریافت، ارسال پول و پرداخت در سایت های مختلف را انجام دهید.

همانطور که می دانید برای خرید از سایت های خارجی نیاز به پرداخت ارزهای چون دلار و یا یورو خواهید داشت. در این حالت بهترین گزینه استفاده از پرفکت مانی است. یکی از روش های شارژ حساب پرفکت مانی خرید ووچر پرفکت مانی است. در ادامه با ووچر پرفکت مانی، کاربردها و مزایای ووچر پرفکت مانی و خرید آنی ووچر پرفکت مانی آشنا خواهیم شد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی در واقع یک کارت ارزی الکترونیکی است که برای هر شخص به صورت الکترونیکی صادر شده و امکان شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما فراهم می کند. ووچر متشکل از تعدادی از کد است که باید آنها را وارد حساب خود کنید. پس از انجام این کار حساب پرفکت مانی شما بر اساس مقدار اعتبار ووچر شارژ می گردد. دارندگان ووچر به راحتی می توانند پرداخت های خود را با آن انجام دهند.

محبوبیت ووچرها در دنیا به دلیل فراهم نمودن امکان انتقال پول به هر کس در هر نقطه از دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت کاملا امن و قابلیت نقد کردن آنی ووچرها در صرافی های کل جهان رخ داده است.

نکته مهم: استفاده از این روش منجر به شارژ حساب به صورت آنی و اتوماتیک خواهد شد. در نتیجه بدون نیاز به صرف وقت زیاد قادر به شارژ حساب خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید: پرفکت مانی چیست؟

خرید آنی ووچر پرفکت مانی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم های پرداخت بین المللی بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی امکان ارسال پول از یک نقطه در یک کشور به نقطه ای دیگر در کشوری دیگر را فراهم می کند. شما می توانید در مدت کوتاهی در سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده و اقدام به خرید آنی ووچر پرفکت مانی نمایید.

مراحل خرید آنی ووچر پرفکت مانی از سایت کوینی فا به شرح زیر است:

خرید آنی ووچر پرفکت مانی

مزایای استفاده از ووچر برای کاربران ایرانی

استفاده از ووچر پرفکت مانی مزایای فراوانی را برای شما به همراه دارد. به طور نمونه مواردی از جمله تایید نشدن تراکنش ها و یا تاخیر در ووچرها وجود ندارد. به این مفهوم که پس از خرید ووچر پرفکت مانی امکان انجام خرید و انتقال ارز به صورت آنی وجود دارد.

  • امکان استفاده از خدمات ووچر بدون وجود قوانین تحریم
  • انتقال ساده و راحت پول
  • سرعت بالا در انتقال ارز از طریق ووچر
  • نداشتن تاریخ انقضا و قابلیت استفاده لحظه ای از ووچرها در هر زمانی
  • امکان شارژ حساب پرفکت مانی از طریق ووچر به صورت آنی
  • امنیت بالا در انتقال پول
  • قابلیت تبادل ووچر با ارزهایی نظیر پوند، دلار، یورو و...

کاربردهای ووچر پرفکت مانی

استفاده از ووچر پرفکت مانی کاربردهای مختلف زیادی دارد. مهم ترین این کاربردها عبارتند از:

  • خرید و یا دریافت خدمات از سایت های خارجی
  • شارژ حساب پرفکت مانی
  • انتقال یا دریافت پول از دوستان و آشنایان در خارج از کشور

بیشتر بخوانید: مزیت ها و کاربردهای ووچر پرفکت مانی

سوالات متداول درباره خرید ووچر پرفکت مانی

  • ووچر پرفکت مانی چیست؟
    یک نوع پول آنلاین بین المللی با قابلیت نقدشوندگی بالاست. ووچر شبیه یک کارت هدیه است و از دو رشته عددی تشکیل شده است. دارنده ووچر پرفکت مانی با در اختیار داشتن کد ووچر و کد فعالسازی می تواند به صورت آنی و بدون نیاز به پرداخت کارمزد آن را نقد کند.
  • آیا برای خرید ووچر پرفکت مانی نیاز به ایجاد حساب پرفکت مانی دارید؟
    خیر. برای خرید و استفاده از ووچر پرفکت مانی به ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت مانی نیاز نخواهید داشت. برای نقد کردن ووچر پرفکت مانی نیز فقط کافیست کد فعالسازی و کد ووچر را در اختیار داشته باشید.
  • آیا امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال وجود دارد؟
    بله. شما می توانید از طریق یکی از صرافی های ارائه دهنده ووچر پرفکت مانی نظیر کوینی فا موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کنید.
  • مدت زمان صدور ووچر پرفکت مانی چقدر است؟
    خرید و شارژ حساب پرفکت مانی در کوینی فا به صورت آنی انجام می گیرد.
  • چگونه کد ووچر را نقد کنیم؟
    به منظور نقد کردن کد ووچر نیازی به احراز هویت نداشته و مستقیما با درگاه پرفکت مانی موجود روی سایت می توانید از قسمت نقد درآمدهای ارزی کدها را وارد کرده و آن را به ریال تبدیل کنید.
  • چگونه می توانیم کوپن ووچر پرفکت مانی دریافت کنیم؟
    ووچر پرفکت مانی در واقع همانند کارت شارژ دو رشته عدد دارد و به صورت کد ووچر و کد فعالسازی برای شما ارسال می شود.
  • آیا امکان خرید آنی ووچر پرفکت مانی از سایت کوینی فا وجود دارد؟
    بله. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق سایت کوینی فا اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید ووچر پرفکت مانی از تلگرام

خرید آنی ووچر پرفکت مانی

جمع بندی

ووچر پرفکت مانی مشابه یک کارت شارژ الکترونیکی است که امکان انتقال مستقیم ارز را فراهم می کند. لذا دیگر هیچ نگرانی بابت امنیت انتقال ارز وجود ندارد. شما می توانید بدون نیاز به ثبت نام و احراز هویت در سایت پرفکت مانی اقدام به خرید آنی ووچر پرفکت مانی نموده و از خدمات این سیستم استفاده کنید. یکی از موضوعات مهم در استفاده از ووچر پرفکت مانی این است که ووچر فاقد تاریخ انقضاست و امکان استفاده از کد ووچر در هر تاریخی وجود دارد.