پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی شناخته شده است که کاربرد زیادی برای کاربران ایرانی دارد. از آنجا که اعمال تحریم ها مشکلاتی را برای استفاده از سیستم های مالی نظیر ویزاکارت، مسترکارت و پی پال به وجود آورده است نیاز به استفاده از پرفکت مانی حس می گردد. تنوع خدمات ارائه شده توسط این سیستم منجر به جذب تعداد کاربران زیادی از کل دنیا شده است. در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا پرفکت مانی نیز مشابه دیگر سیستم های مالی فیلتر است؟

آیا پرفکت مانی فیلتر است؟

کمپانی پرفکت مانی استفاده از خدماتش را برای کاربران ایرانی مسدود نکرده و فقط کافیست در سایت پرفکت مانی ثبت نام و احراز هویت کنید تا بتوانید از خدمات این سیستم بهره مند شوید. دلیل اصلی برای ثبت نام و احراز هویت پیشگیری از سرقت و پولشویی است. خدمات این شرکت پس از انجام این مراحل به راحتی قابل دسترسی و استفاده است. علاوه بر این شما می توانید با ثبت نام و خرید ووچر پرفکت مانی از سایت کوینی فا، به راحتی از خدمات پرفکت مانی بهره مند گردید.

آیا پرفکت مانی فیلتر است

بیشتر بخوانید: قوانین پرفکت مانی

تبدیل پرفکت مانی به ریال چگونه انجام می شود؟

زمانی که اکانت پرفکت مانی ایجاد کردید احتمال دارد واریزی های مختلفی به حسابتان صورت گیرد. برای تبدیل این واریزی ها به ریال لازم است حسابتان را نقد کرده و موجودی حساب خود را به ریال تبدیل کنید. با انجام این کار پول به حساب شما واریز شده و می توانید موجودی والت پرفکت مانی خود را نقد کنید.

ویژگی های پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرفکت مانی به عنوان یک سیستم آنلاین پرداخت غیرنقدی در سال 2007 ایجاد شد. خدمات ارائه شده توسط این شرکت امکان انجام تراکنش های مالی مثل واریز و دریافت وجه نقد را فراهم کرده است. در واقع با استفاده از این سیستم این امکان را دارید تا به کل دنیا پول واریز کرده و کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت مدنظرتان خریداری کنید. در حال حاضر این سیستم دارای میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان است. خدمات این سیستم به دیگر کشورها تنها با پرداخت مبلغ بسیار کمی کارمزد صورت می گیرد. سیستم پرفکت مانی انجام پرداخت های آنلاین را بسیار آسان نموده و امکان ردیابی تراکنش ها را غیرممکن کرده است.

استفاده از پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

به دلیل اینکه دفتر اصلی شرکت پرفکت مانی در خاک آمریکا نیست و در کشور پاناما قرار دارد مجبور به تبعیت از قوانین تحریم آمریکا نبوده و به همین دلیل برای کاربران ایرانی نیز قابل استفاده است.

از گذشته تا کنون با وجود تحریم هایی که از سوی کشورهای دیگر برای ایران وجود داشت اما پرفکت مانی امکان استفاده از خدمات انتقال و دریافت تراکنش مالی را به ایران ارائه می کرد. حتی تمامی صفحات سایت این سیستم به زبان فارسی بوده و کاربران ایرانی به راحتی می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

نکته: لازم به ذکر است به منظور استفاده از کلیه خدمات پرفکت مانی نیاز به احراز هویت خواهیم داشت. احراز هویت در این سامانه روشی برای جلوگیری از سرقت و پولشویی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: پرفکت مانی چه استفاده هایی دارد؟

مزیت های استفاده از پرفکت مانی چیست؟

علاوه بر امکان انجام نقل و انتقالات مالی با پرفکت مانی، می توان از دیگر مزایای سیستم پرفکت مانی بهره مند گردید. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • دارا بودن امنیت بسیار بالا
  • امکان انتقال ارز با سرعت زیاد
  • دارای محیط کاربری ساده و آسان
  • امکان تبدیل ارزهای مختلف نظیر دلار، یورو، پوند به یکدیگر
  • عدم تحریم سیستم پرفکت مانی و امکان استفاده از آن برای کاربران ایرانی
  • قابلیت استفاده لحظه ای از پرفکت مانی بدون محدودیت زمانی
  • امکان شارژ حساب پرفکت مانی در کمترین زمان ممکن و در کسری از ثانیه

سوالات متداول

  • آیا پرفکت مانی تحریم است؟
    خیر. این شرکت هیچ گونه محدودیت و تحریمی علیه ایرانیان اعمال نکرده و به راحتی قابل استفاده است.
  • آیا سایت پرفکت مانی برای ایرانیان فیلتر است؟
    بله. این سایت در ایران فیلتر بوده و برای ورود به این سایت لازم است از روش های تغییر آی پی استفاده کنید.
  • چگونه می توان ووچر پرفکت مانی خریداری کرد؟
    برای این منظور می توان از سایت پرفکت مانی اقدام نمود و یا از طریق سایت های صرافی ایرانی نظیر کوینی فا ووچر پرفکت مانی را خریداری کنید.

آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی تحریم است

بیشتر بخوانید: خرید و فروش پرفکت مانی

جمع بندی

یکی از سیستم های مالی کارآمد به منظور انتقال و تبدیل ارز پرفکت مانی است. در گذشته سیستم های مالی دیگری نظیر ویزاکارت، مسترکارت و پی پال در زمینه پرداخت های آنلاین و نقل و انتقالات مالی فعالیت می کردند اما متاسفانه به دلیل پیروی از قوانین تحریم آمریکا، ایرانیان را تحریم کردند، در حال حاضر سیستم پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر نبوده و می توانند به راحتی از خدمات آن برای انجام پرداخت های بین المللی استفاده کنند. بنابراین قابلیت های این سیستم یک فرصت مناسب برای کاربران ایرانی به شمار می رود.