خرید و فروش پرفکت مانی در صرافی کوینی فا به صورت آنی و تنها در چند ثانیه امکان پذیر می باشد.کوینی فا با کمترین کارمزد امکان انتقال حساب به حساب پرفکت مانی و همینطور خرید ووچر پرفکت مانی را برای شما کاربران عزیز از طریق درگاه اینترنتی فراهم نموده است.تسویه حساب ریالی با کاربران پس از فروش پرفکت مانی به کوینی فا در کمتر از یک ساعت انجام می شود.جهت ورود به پنل خرید و فروش پرفکت مانی روی لینک زیر کلیک نمایید.

ورود به پنل خرید و فروش پرفکت مانی

 

پرفکت مانی یک واسطه مالی و امکانی است که می توان به وسیله آن خرید های بین المللی مختلفی انجام داد. استفاده از آن به عنوان یک عامل چیزی است که برای کشورهای مانند ایران بولد و مهم می باشند. اصولا کشورهایی مانند ایران زیرساخت خوبی برای مبادلات بین المللی بر مبنای ارز با سایر کشورها ندارند و تنها تاجران بزرگ توانایی این چنین خرید و فروش هایی را دارند.

اما پرفکت مانی یک امکان مالی جهانی است که در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی های مختلفی دارد و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. حال سوال اصلی که می توان پرسید این است که چه چیزی باعث شده است که مردم سایر کشورها به پرفکت مانی علاقه مند شوند؟ اصولا بسیاری از کشورهای جهان، به خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی امکان مبادلات جهانی را به شکل ساده برای شهروندان خودشان فراهم کرده اند. بنابراین خرید به واسطه پرفکت مانی برای این کشورها مانند ایران مطرح نیست. باید دنبال دلیل دیگری باشیم. دلیلی که می تواند ما را به قانونی یا غیر قانونی بودن پرفکت مانی برساند. در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

آیا پرفکت مانی قانونی است؟


موارد استفاده جهانی از پرفکت مانی


پرفکت مانی در جهان امکانی است که بیشتر می توان از آن برای نقل و انتقالات مالی استفاده کرد. در معنی بهتر پرفکت مانی یک نوع واسطه مالی است که از طریق آن میتوان بدون نیاز به حساب های مالی پول و سرمایه جابه جا کرد.

این اتفاق چند نکته مثبت دارد. اول این که برای انتقال پول به هیچ عنوان درگیر پروتکل های مختلف بانک های مختلف نمی شوید و تنها با یک شرکت مالی سر و کار خواهید داشت.

ثانیا، در هر کشوری نگهداری پول و انتقال آن مشمول قوانین خاصی است و بانک ها همواره بر اساس میزان دارایی شما گزارش هایی به دولت ارائه می دهند. در این گزارش ها ممکن است مشکلات امنیتی و مالی عنوان شود. در کمترین حالت شما برای نگهداری و انتقال سرمایه خود مجبور به پرداخت مالیات خواهید بود.

مورد بعدی که اهمیت خاصی دارد، این است که پرفکت مانی زیر نظر هیچ دولت و نظام بانکی خاصی کار نمی کند. از این رو تحت هیچ قانونی اقدام به ردگیری مال کاربران خود نمی کند. البته این سخن به این معنی نیست که پرفکت مانی مان بلاک چین می باشد و ردگیری آن ممکن نیست. بلکه به این معنی است که اطلاعات کاربران برای شرکت پرفکت مانی محافظت شده می باشد و در مواقع بسیار نادر اقدام به ارائه این مدارک می کند.

پرفکت مانی مانند یک کیف پول واقعی عمل می کند. یعنی شما می توانید با خرید پرفکت مانی و داشتن یک اکانت در آن، دارایی خود را تبدیل به ارز دیجیتال بیت کوین کنید. در این حالت دیگر همان ردگیری های محدود پرفکت مانی نیز وجود نخواهد داشت. تمام این ویژگی ها باعث شده است که پرفکت مانی تبدیل به یک امکان تبادل و انتقال مالی محبوب شود که به واسطه داشتن کاربران بالا، اعتبار خوبی در دنیا پیدا کرده است.


پرفکت مانی، قانونی یا غیر قانونی ؟


وقتی تمام شرایط بالا را نگاه می کنیم، متوجه می شویم که تقریبا پرفکت مانی با هیچ متر و معیار قانونی سازگار نبوده و تقریبا یک نظام خودمختار مالی محسوب می شود. در واقع نه تنها در دنیای اقتصاد که در تمامی زمینه ها وقتی یک مفهوم قانونی محسوب می شود که به جایی وابستگی داشته باشد و تحت حمایت یک نهاد بزرگتری قرار بگیرد. اما پرفکت مانی یک شرکت فرا ملیتی بوده که تحت حمایت هیچ دولت یا شرکت دیگری نیست.

همین موضوع باعث شده است که جز معدود شرکت های مالی باشد که از قانون تحریم مالی ایران پیروی نکرده است. بنابراین طبق تعاریف ما از قانونی بودن، پرفکت مانی قانونی محسوب نمی شود، اما داشتن حساب پرفکت مانی و انجام تبادلات آن به هیچ وجه غیر قانونی نمی باشد.

شما می توانید آزادانه با استفاده از آن تبادلات مالی خودتان را انجام دهید و خریدهای خود را داشته باشید. همیشه می توانید ارزهای مختلف را به واسطه اکانت پرفکت مانی به یک دیگر تبدیل کنید و به واسطه نمایندگی های معتبر این شرکت اعتبار خود را به ریال دریافت کنید.

یک نمونه بارز از قانونی بودن این شرکت این است که تقریبا هیچکس از جای دقیق آن اطلاعی ندارد. ظاهرا این شرکت برای اولین بار در پاناما ثبت شده است. اما پاناما وجود این شرکت را در خاک خود تکذیب می کند. جالب است بدانید که دامین استفاده شده توسط پرفکت مانی از کشور ایسلند می باشد. مسئولان کشور ایسلند نیز اعلام کرده اند آدرس و تلفن داده شده جعلی می باشد. همه این ها نشان می دهد که پرفکت مانی قصد ندارد سراغ هیچ پروتکل قانونی برود. همین موضوع باعث شده است که اختلاس ها و پولشویی های مختلفی توسط این واسطه مالی انجام می گیرد.

فارغ از این مسائل چیزی که مهم است، این است که پرفکت مانی اعتبار خود را کاربران خود می داند. از این رو سعی نمی کند اعتماد آنها را خدشه دار کند. گاهی قانونی بودن چیزی جز اضافه کردن مسیر انجام کار در پی ندارد.

 بیشتر بخوانید: ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟