خرید ووچر پرفکت مانی

به نظر شما می توان از طریق تلگرام ووچر پرفکت مانی خرید؟ بهتر است از کمی عقب تر به داستان نگاه کنیم. اصولا وقتی سخن از مبادلات بین المللی پول می شود و می خواهیم خریدی داشته باشیم و یا برای کسی در خارج از کشور حواله ای واریز کنیم و او برای ما حواله ای واریز کند، سختی کار در سیستم بانکی ایران به یاد آدمی می آید.

در واقع به خوبی می دانیم که زیرساخت های بانکی ایران و وجود انواع تحریم ها مالی از طرف دیگر باعث شده است که سیستم مبادلاتی خوبی با دنیا نداشته باشیم. امروزه نیز دنیا به سمتی رفته است که بیشتر یک دهکده بزرگ است تا کره ای کوچک! از این رو به ناچار دیر یا زود باید با دنیا ارتباط برقرار کرد. کافی است برای یافتن صحت این ادعا به اطراف خود نگاه کنید. احتمالا 5 یا 10 سال پیش کسی از اطرافیان خود را نمی شناختید که به خارج سفر کرده باشد و یا بخواهد از خارج از کشور خرید بکند. اما در سال های اخیر شاهد این هستیم که دوستان و آشنایان و اطرافیان ما یا مهاجرت کردند و یا قصد مهاجرت دارند و یا حداقل می خواهند با خارج از کشور ارتباط مالی داشته باشند، از این رو بحث تبادلات مالی امروزه تبدیل به یک بحث جذاب، مهم و البته حساس شده است.

بسیاری از سیستم های پرداخت آنلاین معتبر جهانی تحت تحریم های آمریکا، از ارائه خدمات به ایران خودداری می کنند و این کار را برای داشتن مبادلات مالی برای ما سخت تر کرده است. اما جای نگرانی نیست. پرفکت مانی به عنوان شرکتی بی طرف که تقریبا تحت هیچ قانون کشور خاصی عمل نمی کند به ایرانیان مانند تمام کاربران خود خدمات ارائه می دهد. این شرکت یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های نقل و انتقال های مالی در سطح جهانی محسوب می شود که می توان به واسطه آن خریدهای متنوع اینترنتی نیز داشت. به چند طریق شما می توانید از پرفکت مانی استفاده کنید. یکی داشتن اکانت رسمی و احراز هویت پرفکت مانی، دیگری استفاده از اکانت غیر رسمی و سوم خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به داشتن هیچ اکانتی در سایت پرفکت مانی.

خرید ووچر پرفکت مانی از تلگرام


ووچر پرفکت مانی، خریدی راحت، انتقالی ساده


تصور کنید که می خواهید برای دوست خود در خارج از کشور پول واریز کنید. اگر بخواهید از سیستم بانکی ایران عمل کنید احتمالا هم برای شما و هم برای دوستتان مشکلات بسیاری به وجود می آید. بهترین راه استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی می باشد.

دوست شما کافی است یک حساب رسمی و احراز هویت شده در پرفکت مانی داشته باشد. در این حالت شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی و دادن کد های آن به دوستتان به راحتی تمام حساب مالی او را شارژ کنید. او نیز می تواند با سادگی تمام و تنها با یک تبدیل مالی در پنل کاربری خود ووچر پرفکت مانی دریافتی را تبدیل به دلار یا بیت کوین کند و از آن استفاده ببرد.

 بیشتر بخوانید: تبدیل ووچر به ریال 

اما مسئله اصلی این جاست که در ایران چگونه می توان این ووچر پرفکت مانی را خریداری کرد. خوشبختانه پرفکت مانی نمایندگی های فعال در ایران دارد و با سایت های عامل فروش خود درایران ارتباط مستقیم و موثری دارد. از این رو تقریبا مشکلی در خرید ووچر پرفکت مانی وجود ندارد.

با به وجود آمدن تلگرام و پیشرفت آن و با وجود محدود بودن برخی خدمات آن برای ایرانیان، تقریبا تمام کارهای ما با این اپلیکیشن صورت می گیرد. یکی از ویژگی های جالب تلگرام استفاده از مفهومی به نام ربات می باشد. ربات در حقیقت کار انسان را انجام می دهد و می تواند بر اساس اطلاعات دریافتی، پاسخ مناسبی به کاربر بدهد. ربات این امکان را به کاربر می دهد که در هر ساعت از شبانه روز از آن استفاده کند. از این رو در خرید ووچر پرفکت مانی نیز می توان از ربات ها و حتی کانال های تلگرامی استفاده کرد. مزیت این اتفاق نسبت به سایت ها در این است که سرعت عمل بالاتری در پرداخت و واریز ووچر پرفکت مانی دارند و همچنین به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می دهند.

مواظب متقلب ها باشید!!

یکی از معایب دنیای اینترنتی این است که همواره احتمال کلاهبرداری و دزدی وجود دارد. از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از خرید ووچر پرفکت مانی حتما از اصالت ربات یا کانال تلگرامی مطمئن شوید و تا می توانید از انواع راه های مختلف درباره آن تحقیق کنید. بعد از انجام این تحقیقات در خرید ووچر پرفکت مانی خود دقت کنید که در چند خرید اول خود تمام حجم ووچر پرفکت مانی خود را یکجا خریداری نکنید و آن را به اندازه های متوسط و حتی کوچک تبدیل کنید. درست است که میزانی کارمزد بیشتر باید پرداخت کنید اما این بهایی است که برای اطمینان خود می پردازید. وقتی در چند خرید به این اطمینان رسیدید دیگر می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و از ووچر پرفکت مانی خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی چیست؟