خرید و فروش تتر | واریز ریال 1 ساعته

در صرافی کوینی فا خرید تتر با کمترین قیمت نسبت به سایر صرافی ها انجام می شود.یکی از خدمات ویژه صرافی کوینی فا واریز آنی و 1 ساعته ریال به حساب کاربران بعد از فروش تتر می باشد.شما می توانید خرید و فروش تتر را در کوینی فا با ساده ترین و سریعترین روش احراز هویت انجام دهید.

جهت خرید و فروش تتر در سایت کوینی فا ثبت نام کنید و به خرید و فروش تتر بپردازید.

خرید و فروش تتر یک فعالیت مهم برای همه فعالان بازار رمز ارز به حساب می آید. تتر یک رمز ارز با قیمت ثابت می باشد که شما می توانید از آن برای خرید سایر انواع رمز ارز استفاده کنید. قیمت این رمز ارز همیشه 1 دلار بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند. به رمز ارز هایی که قیمت ثابت دارند، استیبل کوین نیز گفته می شود. ممکن است برای خیلی از کاربران سوال پیش بیاید که بهترین راه موجود برای خرید تتر چیست و ما چگونه می توانیم انواع تتر را تهیه کنیم؟ در پاسخ به این سوال و دیگر سوال های رایجی که برای شما هم به وجود می آید، باید بگوییم که خرید تتر هم از صرافی های داخلی ایران امکان پذیر است و هم از صرافی های بین المللی. شما باید یک مورد خوب را انتخاب کنید و سپس نسبت به خرید و فروش تتر اقدام کنید.

خرید تتر از صرافی

استیبل کوین تتر دقیقا چه کاربردی دارد؟

قبل از پرداخت به مباحث مربوط به خرید تتر، بیایید تا نگاهی به مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های این رمز ارز بیندازیم. تتر باعث می شود تا در هنگام نوسان های شدید بازار رمز ارز، شما یک نقطه امن داشته باشید. هنگامی که بازار وضعیت خوبی نداشته و نوسان دارد، شما به راحتی می توانید دارایی خود را به تتر تبدیل کنید. خیلی از صرافی های بین المللی که در زمینه ارائه خدمات مربوط به رمز ارز فعالیت می کنند، ریال ایران را قبول ندارند. مطمئنا شما هم به بانک های بین المللی همچون پی پال دسترسی ندارید. چرا که این بانک ها کاربران ایرانی را تحریم کرده و به آنها اجازه نمی دهند تا خرید خود را ثبت کنند.

در چنین شرایطی، شما فقط باید به دنبال استفاده از تتر برای تبادل باشید. چرا که تتر به هیچ بانکی متصل نبوده و تحریمی را نیز نمی تواند بر علیه کاربران ایرانی اعمال کند. پس، برای فعالیت در صرافی های خارجی شما حتما باید مقداری تتر تهیه کنید تا با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. همچنین، برای تبدیل رمز ارز به ریال هم شما می توانید از تتر استفاده کنید. مثلا فرض می کنیم که شما 20 اتریوم دارید. شما می توانید این 20 اتریوم را به قیمت معادلش در تتر تبدیل کنید و سپس تتر های خود را به صرافی های ایرانی برای تبدیل به ریال ارسال کنید. در کل، تتر می تواند یک رابط فوق العاده در دنیای رمز ارز باشد. به همین علت هم خرید و فروش تتر مهم است.

 

شناخت تتر در شبکه های مختلف قبل از خرید و فروش تتر

قبل از اقدام برای خرید و فروش تتر، شما باید با انواع این استیبل کوین آشنا شوید. تتر در شبکه های مختلفی عرضه می شود. به طور کلی این شبکه ها در 3 دسته بندی تقسیم شده و انتخاب شبکه مناسب در هنگام خرید تتر یک مسئله مهم به حساب می آید. همه سه شبکه و سه نوع تتر کاربرد های یکسانی دارند ولی، برای استفاده از تتر و خرید یک رمز ارز، شما باید به نوع شبکه تان توجه داشته باشید. راه شناخت انواع تتر و انواع شبکه تتر خیلی راحت است. فقط کافی است که به کیف پول خودتان توجه داشته باشید.

  • اولین شبکه ای که تتر در آن قرار می گیرد، شبکه ترون یا TRC20 است. این شبکه ویژگی های زیادی داشته و از یک آدرس خاص هم استفاده می کند. آدرس کیف پول های ایجاد شده در این شبکه با TX شروع می شوند.
  • دومین شبکه ای که تتر در آن قرار می گیرد، شبکه اتریوم است. بلاکچین اتریوم آنقدر معروف است که دیگر نیازی به معرفی ندارد. اتریوم یا ERC20 از یک آدرس کیف پول ویژه استفاده می کند. آدرس ولت در این شبکه با X یا 0 شروع می شود. اگر در ابتدای کیف پول خود شما این دو عبارت را مشاهده کردید، باید به دنبال خرید تتر از شبکه اتریوم باشید.
  • سومین و آخرین شبکه ای که تتر در آن قرار می گیرد، شبکه Omni مربوط به بیت کوین است. نام کامل ای بلاکچین Bitcoin Omnilayer است. این شبکه هم همچون سایر موارد معرفی شده، آدرس خاص خود را دارد. کیف پول های ایجاد شده در این شبکه عبارت های 1، 3 و bc1 را در خود جای داده اند. موقعیت این عبارت ها در ابتدای آدرس کیف پول است.

کدام بلاکچین برای خرید تتر مناسب تر است؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که کدام شبکه برای خرید تتر مناسب تر است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که ارزش تتر در همه بلاکچین ها 1 دلار است. فرقی ندارد که شما از چه شبکه ای استفاده می کنید، در هر صورت هر 1 تتر برابر با 1 دلار می باشد. این میزان هیچگاه تغییر نمی کند. تفاوت موجود میان بلاکچین های مختلف برای خرید و فروش تتر، مربوط به سرعت انجام تراکنش و هزینه تراکنش است. هزینه ثبت تراکنش در شبکه بیت کوین خیلی بالا است. هنگامی که متخصصان این مشکل را مشاهده کردند، از شبکه اتریوم استفاده کردند که کارمزد پایین تری داشت. همچنین اتریوم سرعت انتقال بالا تری نیز دارد. اکثر کیف پول های به کار رفته در صرافی های بین المللی هم از اتریوم استفاده می کنند.

خرید تتر

اگر کارمزد خرید و فروش تتر برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است که به دنبال استفاده از شبکه ترون باشید. بلاکچین ترون یک بلاکچین فوق العاده سریع است و هیچ هزینه ای را به عنوان کارمزد دریافت نمی کند. ولی، این شبکه توسط همه کیف پول ها و صرافی ها پشتیبانی نمی شود. پس، شما باید به خوبی بلاکچین خود را انتخاب کنید. اکثر کارشناسان به کاربران توصیه می کنند تا از شبکه هایی همچون اتریوم استفاده نمایند. چرا که این بلاکچین رایج تر بوده و نیاز کاربران را بهتر رفع می کند.

برسی راه های موجود برای خرید یا فروش تتر

اگر شما هم شبکه بلاکچین خود را انتخاب کرده اید و آماده خرید و فروش تتر هستید، در ابتدا باید واحد پولی خود را انتخاب کنید. دو حالت در این زمینه وجود دارد. شما یا با استفاده از ریال خرید خود را ثبت می کنید و یا اینکه با استفاده از دلار یا سایر رمز ارز ها قصد خرید تتر را دارید. در حالت اول شما باید از صراف های ایرانی استفاده کنید مطمئنا صرافی های ایرانی زیادی هستند که در این زمینه خدمات خود را ارائه می کنند. شما می توانید از صرافی های خاصی همچون نوبیتکس استفاده کنید تا تتر را تهیه نمایید. در حالت دوم هم شما باید از صرافی های بین المللی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در هر روش، شما باید از کیف پولی استفاده کنید که آدرس شبکه مورد نظر شما را دارد. یعنی اگر شما در شبکه اتریوم نسبت به خرید و فروش تتر اقدام می کنید، باید کیف پول شما بر اساس اتریوم ساخته شده باشد. همچنین، شما باید به این مسئله هم توجه کنید که برای تبدیل تتر به ریال یا تبدیل ریال به تتر، شما حتما باید از صرافی های ایرانی استفاده کنید. چرا که هیچ صرافی خارجی ریال را به عنوان واحد پولی شناسایی نکرده و به شما اجازه تبادل نمی دهد. هنگامی که شما تتر را به دست آوردید، می توانید یک صرافی ایرانی یا خارجی را برای ترید انتخاب کنید.

خرید و فروش تتر در صرافی های ایرانی

صرافی های ایرانی که در زمینه ارائه خدمات مربوط به رمز ارز فعالیت می کنند، همگی در زمینه خرید و فروش تتر هم فعال هستند. برای استفاده از خدمات این صرافی ها فقط کافی است که شما درون آنها ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را به اتمام برسانید. هنگامی که حساب شما احراز شد، شما باید نسبت به خرید رمز ارز اقدام کنید. شما می توانید از طریق درگاه های تایید شده این صرافی ها مبلغ ریالی را واریز کنید و آن را به تتر تبدیل نمایید.

خرید و فروش تتر

اگر هم شما قصد فروش تتر به صرافی های ایرانی را دارید، خیلی راحت می توانید تتر خود را به کیف پول این صرافی ها منتقل کنید و پس از ثبت شدن در پنل، نسبت به تبدیل آن به ریال اقدام کنید. شما همیشه باید به دنبال استفاده از صرافی های معتبر و تایید شده باشید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید.

خرید و فروش تتر در صرافی های بین المللی

برای خرید و فروش تتر در صرافی های بین المللی، شما باید در ابتدا دلار یا رمز ارز مورد نظر خود را به این صرافی ها منتقل کنید. هنگامی که حساب شما در صرافی مورد نظر شارژ شد، خیلی راحت می توانید از طریق پنل مربوط به ترید، تبدیل را به اتمام برسانید.

مراحل مربوط به فروش تتر در صرافی های بین المللی هم به همین صورت است. اگر شما هم قصد تبدیل تتر به یک رمز ارز در صرافی های بین المللی را دارید، در ابتدا باید از کیف پول تتر خود را به صرافی ها منتقل کنید و سپس نسبت به فروش تتر اقدام نمایید. هنگامی که ترید شما به پایان رسید و قصد داشتید تا تتر خود را به ریال تبدیل کنید، باز هم شما می توانید تتر را به کیف پول منتقل کنید و آن را از طریق صرافی های ایرانی به ریال تبدیل نمایید.