یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که تحولی شگفت انگیز در حوزه گیمینگ و ان اف تی ایجاد کرد ارز دیجیتال متا هیرو بود که با نماد HERO در بازار رمزارزها معرفی شده است. این ارز به عنوان یکی از بهترین پروژه های متاورس شناخته شده است. متاهیرو یک پروژه غیرمتمرکز با فناوری اسکن سه بعدی است. برای آشنایی با این ارز دیجیتال، تاریخچه ارز دیجیتال هیرو و نحوه کار آن این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

ارز دیجیتال Metahero چیست؟

ارز دیجیتال متاهیرو

در ژوئن سال 2021 ارز دیجیتال متاهیرو با سرمایه ای به میزان 10 میلیون دلار راه اندازی شد. متاهیرو با ارائه فناوری اسکن و مدل سازی سه بعدی به بازار و طراحی آواتارهای سه بعدی برای واقعیت مجازی، مد، هنر، بازی ها و پزشکی به منظور کاهش تورم ایجاد شد. این فناوری با فراهم کردن امکان ایجاد NFT از آثار هنری و مجموعه های دنیای واقعی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ارز دیجیتال با Wolf Studio که رهبر حوزه اسکن سه بعدی است در حال همکاری است. با ادغام شدن این فناوری با بازار و یک اکوسیستم مبتنی بر رمزارز تورممی امکان دسترسی مستقیم به فرصت های مجازی آینده را به گیمرها، کارآفرینان و هنرمندان می دهد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال دسنترالند چیست؟

ارز HERO چگونه کار می کند؟

امکان دسترسی به اکوسیستم متاهیرو توسط توکن هیرو به کاربران داده می شود. میزان کارمزد معاملات هیرو از 0 تا 10 درصد است و به دلیل دارا بودن ویژگی تورم زایی در طی گذشت زمان موجودی کل هیرو کاهش می یابد. بنابراین در هر تراکنشی که انجام می شود بخشی از این توکن میان تمامی دارندگان هیرو توزیع شده و بخش دیگر آن به طور کامل سوزانده می شود. همچنین مقداری توکن هیرو در استخرهای نقدینگی قفل شده و با رسیدن نقدینگی به بیش از ده هزار دلار مراحل خرید توکن و توکن سوزی مجدد آغاز می شود. لازم است بدانید امکان استفاده از توکن هیرو به منظور انجام معاملات در دنیای واقعی وجود دارد. یعنی کاربران قادر هستند هزینه های اسکن سه بعدی را با توکن هیرو پرداخت نمایند.

بنیانگذاران توکن هیرو چه کسانی هستند؟

بنیانگذار و مدیرعامل توکن هیرو رابرت گرین Robert Gryn نام دارد. این شخص یک مدیرعامل استارتاپ و کارآفرین در حوزه فناوری است. وی منجر به رشد برخی از سریع ترین شرکت های در حال رشد در اروپا شده است. برخی از این پروژه ها تا 13 هزار درصد رشد داشته اند.همچنین توسط روزنامه فایننشال تایمز و شرکت آمریکایی فوربس به طور رسمی معرفی شده است. آغاز به کار داستان متاهیرو مربوط به شرکت کدوایز می شود که از سال 2020 شروع به کار کرد. مدیر عامل این شرکت رابرت گرین با 10 میلیون دلار تعهد داد تا رویای خود در متاورس را محقق کند. متاهیرو از سال 2021 ایجاد شد. پیش از این رابرت گرین با وب 3 به شدت درگیر بود.

یکی از چهره های کلیدی متاهیرو، مدیرعامل ولف استودیوز پیوتر هارواس(Piotr Harwas) نام دارد. این شخص به عنوان شریک شرکت متاهیرو شناخته شده است و علاوه بر آن عهده دار ریاشا تعدادی از شرکت های فناوری است. همچنین جرمی لوپز(Jeremy Lopez) به عنوان مدیر عامل و مارسین گراچار (Marcin Gracar) به عنوان رییس محصول متاهیرو فعالیت می کنند.

ارز دیجیتال metahero

بیشتر بخوانید: گیمیفای یا بازی های مبتنی بر بلاک چین چیست؟

چگونگی تامین امنیت شبکه متاهیرو

به دلیل اجرای متاهیرو روی زنجیره هوشمند بایننس و استفاده از الگوریتم اجماع اثبات سهام به جای اثبات کار امکان انجام تراکنش های سریعتر با کارمزد کمتر فراهم شده است. در واقع الگوریتم اجماع اثبات سهام برطرف کننده مشکلات مربوط به مقیاس پذیری است. این الگوریتم امکان بهره وری از معماری زنجیره ای دوگانه را برای دارندگان توکن، توسعه دهندگان و کاربران فراهم می کند. این کار منجر به کاهش هزینه تراکنش ها و افزایش سرعت آنها می شود.

ویژگی های انحصاری متاهیرو

بهره وری از فناوری متا اسکن توسط شرکت های گیمینگ به منظور ایجاد بهترین تجربه بازی در متاورس از مهم ترین ویژگی های متاهیرو به شمار می رود. استفاده از این فناوری در موزه ها و ترکیب آن با متاورس امکان دیجیتالی کردن نمایشگاه ها را فراهم می کند. در واقع متاهیرو قصد دارد با ترکیب فناوری های مختلف واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بلاک چین، سرورهای ابری و اسکن کردن اچ دی چیز جدیدی خلق کند.

برخی از اصلی ترین ویژگی های متاهیرو عبارتند از:

  • تولید و خرید و فروش NFT
  • ساخت آواتارهای سه بعدی
  • ایجاد روش های مختلف درآمدزایی
  • نسل جدید فناوری اسکن سه بعدی

ارز دیجیتال متا هیرو

صرافی های توکن هیرو HERO

امکان خرید و فروش توکن متاهیرو در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ به سادگی فراهم شده است. اما محبوب ترین صرافی ها برای خرید و فروش توکن هیرو عبارتند از:

  • بای بیت (Bybit)
  • ال بنک(LBank)
  • گیت دات آی او(io)
  • کوکوین(KuCoin)
  • کوین تایگر(CoinTiger)

کیف پول های توکن هیرو

برای خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال هیرو نیاز به انتخاب کیف پول مناسب خواهید داشت. در ادامه برخی از بهترین کیف پول های متاهیرو را به شما معرفی می کنیم:

  • تراست والت
  • بایننس چین والت
  • متامسک

بیشتر بخوانید: توکن غیرمثلی یا NFT چیست؟

پیش بینی آینده توکن هیرو

یکی از انقلاب های بزرگ در حوزه گیمینگ این است که امکان ایجاد NFT های سه بعدی در این پروژه فراهم شده است. به منظور استفاده از امکانات پلتفرم متاهیرو نیاز به استفاده از توکن هیرو خواهیم داشت. قیمت این رمزارز در اثر تقاضای زیاد افزایش خواهد یافت. با توجه به اهداف این پروژه و برنامه ها و شرکای اکوسیستم متاهیرو به نظر می رسد این رمزارز آینده خوبی خواهد داشت.

ارز دیجیتال metahero

جمع بندی

یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال متاورسی غیرمتمرکز که با ایجاد پروژه جدید برای اسکن متا، توکن بومی آن محبوبیت پیدا می کند ارز دیجیتال متا هیرو Meta HERO نام دارد. اصلی ترین تفاوت بازی متاهیرو با دیگر بازی ها این است که دقیقا چیزهای واقعی را به صورت nft در می آورد. به بیان دیگر متاهیرو می خواهد به کاربران خود تجربه عناصر جهان واقعی را در دنیای متاورس القا کند.

ایجاد nft از عناصر واقعی و آثار هنری و کلکسیونی از جمله ویژگی های این فناوری به شمار می رود. شعار پروژه متاهیرو این است: "خودت قهرمان خودت باش!"

امکان ایجاد nft های سه بعدی توسط فناوری این پروژه فراهم شده است. واحد پولی پرداخت های درون پروژه برای استفاده از امکانات آن توکن بومی پروژه یعنی همان هیرو است. افزایش قیمت این ارز با افزایش میزان تقاضا اتفاق می افتد. امکان معامله توکن هیرو در صرافی های مطرحی نظیر کوکوین، Gate.io و پنکیک سواپ فراهم شده است. متاهیرو یک پروژه نوپاست که تازه اول راه است و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری های بلند مدت به شمار رود.