یک نمونه بازی های محبوب متاورسی Alien Worlds نام دارد. امکان کسب درآمد از این بازی برای کاربران فراهم شده است. در ادامه قصد داریم شما را با بازی آلین ورلدز آشنا کنیم و به بررسی و تحلیل توکن بومی آنTLM  بپردازیم.

پلتفرم بازی Alien Worlds

جدیدترین پلتفرمی که تا کنون در حوزه دیفای و nft ها به وجود آمده است Alien Worlds است. طراحی این بازی به شکل یک دنیای مجازی گسترده است که در آن بازیکنان می توانند بین سیاره های مختلف حرکت کنند، جستجو کنند و یا با دیگر بازیکنان مبارزه کنند. علاوه بر این در صورت خرید سیاره ها از این بازی می توانید اقدام به ماین ارز دیجیتال TLM کنید. در این صورت شما می توانید یک درآمد ثابت کسب کنید. در صورت تمایل با اجاره دادن سیاره خود به دیگر بازیکنان می توانید ارز TLM دریافت کنید.

رهبری سیاره خریداری شده متعلق به شما خواهد بود. این بازی نه تنها سرگرم کننده است، بلکه امکان سرمایه گذاری در حوزه دیفای و NFT را برای کاربران خود فراهم می کند. همچنین با استیک کردن ارز TLM می توانید پاداش کسب کنید. ممکن است در زمان استخراج این ارز یک سری کارت NFT دریافت کنید. NFT های موجود در این بازی شامل تمامی آیتم های بازی از جمله اسلحه ها، سیاره ها، زمین ها و... هستند.

پلتفرم بازی آلین ورلدز

آشنایی با بنیانگذاران بازی آلین ورلدز

شرکت داکوکو Dacoco GmBH در کشور سوئیس سازنده اصلی بازی Alien Worlds معرفی شده است. عمده فعالیت این شرکت روی برنامه های غیرمتمرکز و پردازش داده است.

بازی آلین ورلدز نیز به عنوان جدیدترین پروژه این کمپانی شناخته شده است. این شرکت از سه عضو اصلی تشکیل شده است. رابرت الن(Robert Allen) سمت مدیریت این شرکت را بر عهده دارد. سابقه فعالیت آقای آلن در این حوزه بیش از 25 سال بوده است. وی در حال حاضر روی توسعه Alien Worlds و فناوری های بلاک چینی مشغول فعالیت است.

ساروجینی مکنا(Sarojini McKenna) هم به عنوان بنیانگذار و مدیر اجرایی این شرکت معرفی شده است. مایکل جیمز یتس(Michael James Yeates) به عنوان نفر سوم در سمت مدیریت اجرایی پروژه فعالیت می کند و یکی از هم بنیانگذاران این شرکت است.

بازی آلین ورلذر

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال wilder world

ارز تریلیومآشنایی با ارز دیجیتال Trilium

پاداش بازی بازیکنان در بازی آلن ورلدرز از طریق ارز TML پرداخت می گردد. همانطور که می دانید TLM نماد ارز تریلیوم در بازارهای مالی است. استاندارهای قابل پشتیبانی توسط این توکن WAX، ERC20 و BEP20 است. بنابراین انتقال این توکن تنها از طریق همین شبکه ها صورت می گیرد. تولید ارز تریلیوم به طور کلی به تعداد 10 میلیارد واحد محدود شده است. این ارز در مدت زمان کوتاهی کمتر از 6 ماه توانسته در لیست 300 رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. یکی از روش های به دست آوردن ارز TLM بازی کردن در پلتفرم الین وردز و استخراج این ارز است.

کاربردهای ارز تریلیوم

کاربردهای رمزارز تریلیوم شامل موارد زیر است:

  • امکان شرکت در رای گیری های سیاره
    با توجه به میزان ارزی که در سیاره سرمایه گذاری کرده اید می توانید در رای گیری ها و تصمیم گیری های مهم سیاره شرکت کنید.
  • سرمایه گذاری و استیک کردن
    استخراج ارز تریلیوم اصلی ترین هدف کاربران در پلتفرم دنیاهای بیگانه است. دریافت ارز TLM و توکن NFT وابسته به میزان مهارت شما در استفاده از ابزارهایی است که در دست دارید.

همچنین امکان سرمایه گذاری روی ارزهای تریلیومی که از طریق استخراج به دست آمده و یا خریداری شده اند در این پلتفرم فراهم شده است. در این صورت می توانید در ازای آن پاداش دریافت کنید.

ارز تریلیوم چیست

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال انجین کوین چیست و آینده آن چگونه است؟

موارد استفاده از توکن TLM

توکن TLM به منظور بهبود تجربه کاربر در بازی مورد استفاده قرار می گیرد. بازی در پلتفرم Alien Worlds بدون استفاده از توکن TLM امکان پذیر نیست. در ادامه موارد استفاده از توکن TLM را برای شما تشریح می کنیم:

  • خرید NFT
    اشیاء و آیتم های درون بازی به شکل NFT درمی آیند و در استخراج TLMبه بازیکنان و دیگر فعالیت های دنیای بیگانه کمک می کنند.
  • پاداش ها
    دریافت توکن TLM توسط بازیکنانی که میزان فعالیت بیشتری در بازی دارند به منظور توسعه اکوسیستم بازی
  • زنجیره متقابل
    امکان انتقال توکن تریلیوم بین شبکه های اتریوم، وکس و BSC فراهم شده است.
  • پول درون بازی
    امکان استفاده از TLM به منظور ارتقاء و خریدهای درون بازی و یا شرکت در ماموریت ها و دیگر فعالیت ها
  • استیکینگ
    استفاده از TLM به منظور دریافت پاداش توسط هولدرها
  • حاکمیت سیاره ها
    اداره سیاره ها با استفاده از توکن TLM توسط بازیکنان

بیشتر بخوانید: آشنایی با ارز دیجیتال متاهیرو Metahero

نحوه دریافت توکن TLM

به منظور دریافت توکن TLM روش های مختلفی وجود دارد. از جمله این روش ها عبارتند از:

  • سرمایه گذاری
  • استخراج توکن TLM
  • بازی در پلتفرم Alien Worlds
  • به دست آوردن توکن TLM در بایننس

آینده ارز TLM چگونه است؟

در صورت افزایش تعداد بازیکنان ارز TLM میزان تقاضا برای خرید این ارز افزایش یافته در نتیجه قیمت آن افزایش خواهد یافت. بر اساس نقشه راه بازی به نظر می رسد توسعه دهندگان این بازی برای افزایش جذابیت آن داستان و چپترهای بیشتری را به بازی بیفزایند.

بیشتر بخوانید: توکن غیر مثلی یا nft چیست؟

جمع بندی

یکی از انواع بازی های بلاک چینی با پتانسیل بالا برای پیشرفت، بازی Alien Worlds است. در این بازی علاوه بر سرگرمی بازیکنان امکان سرمایه گذاری و کسب درآمد نیز فراهم شده است. بر اساس پیش بینی های انجام شده به نظر می رسد قیمت ارز TLM در سال های آینده رشد خوبی را تجربه کند. امکان خرید و فروش این ارز از صرافی بایننس وجود دارد.