در این مطلب می خواهیم بدانیم ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ اما پیش از پاسخ به این سوال لازم است با مفهوم ارزهای دیجیتال آشنا شویم. ارزهای دیجیتال در واقع یک روش سرمایه گذاری و افزایش درآمد محسوب می گردند. پس از بیت کوین و آلت کوین های معرفی شده به بازار ، ارز دیجیتال وراسیتی به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال حوزه متاورس به بازار معرفی شد. در ادامه در مورد پلتفرم ارز دیجیتال وراسیتی و توکن VRA اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

ارز دیجیتال VRA چیست

ارز دیجیتال VRA چیست؟

رمزارز وراسیتی در تاریخ 18 می سال 2018 ایجاد شد. با نماد VRA در بازار رمزارزها نمایش داده می شود. این پلتفرم به عنوان نسل جدید اشتراک گذاری ویدیو مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت ایجاد شده از طریق پروتکل اثبات ارزش است. شرکت وراسیتی از طریق پروتکل اثبات ارزش ایجاد شده است. یک نمونه پلتفرم حرفه ای استریم بازی esportfightclub.com است. این پلتفرم مسابقات ورزشی الکترونیکی دارد و به عنوان مهم ترین بخش وراسیتی محسوب می گردد.

هم اکنون بهترین صرافی های ارائه دهنده رمزارز وراسیتی عبارتند از: ZT، KuCoin، Gate.io، HitBTC، OKEx

این ارز دارای محدودیت عرضه به تعداد 10 میلیارد توکن VRA است. به منظور حفظ ثبات و ارزش توکن هایVRA  این ارز از یک مکانیسم سوزاندن منحصر به فرد و خرید مجدد توکن ها استفاده می کند.

ارز دیجیتال VERASITY

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی کامل ارز دیجیتال آلین ورلدز(Alein Worlds)

معرفی بنیانگذاران Verasity

در سال 2018 یک تیم متخصص و با سابقه در صنعت ویدیو و رسانه رمزارز وراسیتی را ایجاد کردند. اما بنیانگذار اصلی وراسیتی Mark RJ می باشد. وی همچنین موسس تعدادی شرکت در زمینه فناوری رسانه و مدیریت حریم خصوصی پیش از وراسیتی بود. میزان تجربه او در زمینه برنامه های کاربردی استریم و فناوری رسانه بیش از دو دهه است. دیوید آرچر وکیل دادگستری و فارغ التحصیل از دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن به عنوان مدیر بنیاد وراسیتی معرفی شده است.

ارز دیجیتال وراسیتی چگونه کار می کند؟

حال که به طور کامل با ارز دیجیتال وراسیتی آشنا شدید لازم است بدانید این ارز چگونه کار می کند. این پلتفرم به وسیله به کاربردن فناوری های پیشرفته امکان تماشای یک ویدیوی با کیفیت را برای کاربران خود فراهم می کند. پلتفرم Verasity VeraPlayer یک کیف پول دیجیتالی یکپارچه است که از طریق توکن های VRA امکان انجام تراکنش های کوچک یکپارچه را میان سازندگان و بینندگان فراهم می کند. در این اکوسیستم بینندگان با تماشا و اشتراک گذاری محتوا با استفاده از  VRAقادر به دریافت پاداش هستند.

انتخاب تماشای تبلیغات توسط بینندگان منجر به دریافت پاداش بیشتر از سوی تبلیغ کنندگان می شود. پاداش های دریافتی مستقیما از سازندگان بوده و برای باز کردن قفل ویدیوها هزینه می شود. در پلتفرم وراسیتی نحوه کسب درآمد توسط سازندگان بر اساس انتخاب خودشان خواهد بود.

در فناوری بکار رفته در  این پلتفرم یعنی PoV تنها بازدید کننده های واقعی قابل شمارش هستند. در این پلتفرم تماشای فیلم دارای ارزش واقعی است.

ارز دیجیتال وراسیتی چگونه کار می کند

ویژگی های منحصر به فرد Verasity

استفاده از پروتکل اثبات نما در این رمزارز منجر به منحصر به فرد شدن آن می شود. به این دلیل که اولین لایه پروتکل ثبت شده محسوب می گردد و اقدام به تولید معیارهای دقیق، ایمن و قابل تایید مخاطب می کند. در این پلتفرم کاربران می توانند بازی کنند، فیلم تماشا کنند و کسب درآمد کنند. امکان به دست آوردن توکن VRA از طریق مشاهده تبلیغات برای کاربران فراهم شده است. روش دیگر به دست آوردن این توکن خرید و فروش آن از طریق صرافی های ارز دیجیتال است. نگهداری رمزارز وراسیتی یک روش دیگر دریافت پاداش به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: معرفی پروژه بلاک توپیا (BLOCKTOPIA) و پیش بینی آینده آن 

خرید توکن VRA چگونه است؟

توکن VRA را نمی توان به صورت مستقیم با ارزهای فیات نظیر دلار خریداری کرد. اما امکان خرید این ارز با بیت کوین، BNB، ETH و USDT از صرافی های پشتیبان کننده VRA وجود دارد. در ادامه به معرفی صرافی های قابل معامله رمزارز وراسیتی می پردازیم.

ارز دیجیتال وراسیتی چیست

 معرفی صرافی های ارز دیجیتال Verasity

به منظور خرید و فروش و معامله رمزارز VRA لازم است بدانیم این ارز در کدام یک از صرافی های ارز دیجیتال لیست شده است. امکان خرید مستقیم این ارز از طریق ارز فیات وجود ندارد. برای خرید این ارز لازم است ابتدا بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و استیبل کوین هایی نظیر تتر را خریداری و آن را در یکی از صرافی های پشتیبان کننده از ارز VRA معامله کنید. در ادامه لیست این صرافی ها به شما نشان داده شده است:

  • Bittrex
  • io
  • Bithumb
  • MEXC
  • Hitbtc
  • Coinex
  • Uniswap(V2)
  • Uniswap(V3)
  • OKEx
  • KuCoin

بیشتر بخوانید: آشنایی با ارز دیجیتال استاراطلس

تامین امنیت شبکه وراسیتی چگونه است؟

به دلیل استفاده از الگوریتم اثبات سهام (PoS) با استاندارد ERC-20 در این پلتفرم امنیت شبکه تامین می گردد. پلتفرم وراسیتی با ترکیب الگوریتم اجماع اثبات سهام و فناوری PoV اقدام به اختصاص توکن های VRA به شرکت کنندگان برتر در اکوسیستم وراسیتی می کند. الگوریتم به کار رفته مناسب برای یک سیستم مبتنی بر پاداش است.

امنیت شبکه وراسیتی

معرفی کیف پول های ارز دیجیتال VRA

برای حفظ امنیت دارایی دیجیتال خود نیاز به استفاده از کیف پول های ارز دیجیتالی داریم که از این رمزارز پشتیبانی می کنند. انواع مختلف کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری برای این منظور طراحی شده اند. اما در مورد ارز دیجیتال وراسیتی می توان از کیف پول های تراست والت و متامسک استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال WILDER WORLD

جمع بندی

ارز دیجیتال وراسیتی (VRA) از پلتفرم های نسل جدید اشتراک گذاری ویدیو به شمار می رود که روی شبکه اتریوم قرار گرفته و یک توکن با استاندارد ERC-20 است. امکان افزایش قیمت این توکن به بالاترین حد خود وجود دارد. این ارز قابل خرید از صرافی های مطرحی نظیر HitBTC، KuCoin، ZT،Gate.io و... است.