پرفکت مانی را می شناسید؟ با کارکردهای پرفکت مانی آشنایی دارید؟ قبل از اینکه بخواهید به این سوال پاسخ دهید، به این سوال فکر کنید که آیا دوست  ندارید با دنیای مدرن جهانی مبادلات مالی داشته باشید و یا بخواهید انتقال وجه راحت تری داشته باشید؟

وقتی به دنیای اطراف خود نگاه می کنیم، متوجه می شویم که اقتصاد و تجارت فراتر از مرزها و ملیت ها و قومیت ها می باشد. اگر انسانی بخواهد پیشرفت کند ناچار است که با دنیا ارتباط داشته باشد. حال به نسبت پیشرفتی که می خواهد نوع این ارتباط فرق می کند. برخی از ما دوست داریم اطلاعات و علم به روز دنیا را در اختیار داشته باشیم و گروهی دیگر از ما معتقد است که باید سفارش های کاری جهانی داشته باشد. بحث اصلی اینجاست که لازمه ارتباط در دنیای امروز چه ارتباط مستقیمی با اقتصاد داشته باشد یا نداشته باشد، رد و بدل شدن پول می باشد. گرچه اقتصاد فراتر از مرزها می باشد اما قوانین دست و پا گیر و زیرساخت های هر کشوری مانع از این می شود که ارتباطات به شکل راحت و ساده تر صورت بگیرد.

پرفکت مانی یک امکان و یک واسط مالی است که به کاربران خود این قدرت را می دهد که بتوانند تحت یک بستر امن سرمایه خود را جا به جا کنند و از آن در خرید و جابه جایی و ... استفاده کنند. علت امن بودن این بستر نیز کاملا مشخص است. پرفکت مانی قوانین خودش را دارد و با استفاده از کدهای مخصوص به نام پرفکت مانی کاری کرده است که دستبرد به آن ناممکن باشد و حتی دست یابی به این کدها نیز برای هکرها چندان نمی تواند برای کاربران مشکل آفرین باشد. از طرف دیگر پرفکت مانی قبل از آن که بخواهد یک واسط مالی قوی محسوب شود، یک کیف پول منسجم می باشد. این کیف پول قادر است ارزهای دیجیتال، سهامی طلا، ارز دلاری و همچنین میزان پرفکت مانی را در خود جای دهد و امکان تبدیل بین آنها وجود دارد. در ادامه می خواهیم بیشتر با پرفکت مانی با تمرکز بر قوانین آن آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: پرفکت مانی چیست؟


قوانین حاکم بر پرفکت مانی


اولین و جالبترین قانون پرفکت مانی این است که این واسط مالی زیر نظر هیچ ارگان دولتی خاصی قرار ندارد و هیچ دولت یا حکومتی نمی تواند بر روی آن تاثیر بگذارد. از این رو قوانین مختلفی چون تحریم های اقتصادی و مالی و ... روی آن تاثیر نمی گذارد. بجز این عدم رهگیری آن توسط ارگان خاص کاری کرده است که نقل و انتقال های پول بدون قوانین دست و پا گیر رایج صورت بگیرد. این ها دقیقا اهدافی است که از ابتدای قرن حاضر در مفهوم تجارت آزاد جهانی به دنبال آن بودیم. گرچه در این بین پول شویی ها و انتقال های مشکوک نیز صورت می گیرد، اما به خوبی می دانیم حتی اگر پرفکت مانی نیز وجود نداشت این پول شویی ها همچنان اتفاق می افتاد.

اما قانون دیگر پرفکت مانی این است که شما برای استفاده از کیف پول آن و همچنین داشتن یک محل ذخیره سازی برای پرفکت مانی خود نیاز دارید در سایت آن ثبت نام کنید و دارای یک اکانت شخصی شوید. البته توجه داشته باشید بدون ثبت نام نیز می توانید از امکانی به نام ووچر یا همان چک رمز دار پرفکت مانی استفاده کنید اما کیف پولی نخواهید داشت.

عملیات ثبت نام در پرفکت مانی بسیار ساده است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام بدهد و هیچ محدودیتی برای کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران وجود ندارد. توجه داشته باشید که نگران تبدیل ریال به پرفکت مانی مانی و سایر ارزهای داخل کیف پول خود نباشید. صرافی های آنلاین و نمایندگی های آنلاین پرفکت مانی در ازای دریافت چند درصد کارمزد به راحتی و به سرعت این کار را برای شما انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش افتتاح حساب در پرفکت مانی


هویت در پرفکت مانی


یکی از مسائل مهم در پرفکت مانی و به طور کلی در مسائل مالی این است که اصولا فرد به شکل شناخته شده باید در این دنیا فعالیت داشته باشد. این اتفاق موجب می شود که مواردی مانند پول شویی ها و انتقال پول کثیف کنترل شود. اما پرفکت مانی به خوبی می داند که وقتی فردی چیزی در حدود 300 دلار منتقل می کند و یا در کیف خود 1000 دلار بیشتر ندارد قصدی برای سوء استفاده ندارد. از این رو احراز هویت به شکل اختیاری می باشد. با این تفاوت که اگر احراز هویت صورت نگیرد کاربر دچار محدودیت های بسیاری می شود و همچنین باید کارمزد چند برابری پرداخت کند. با این حال هنوز امکان خرید و انتقال پول تا حد مشخصی برای کاربر وجود دارد. با توجه به ساده بودن روند احراز هویت در سایت اصلی، پیشنهاد ما این است که حتما احراز هویت را انجام دهید تا علاوه بر داشتن کامل امکانات، کارمزد کمتری را پرداخت کنید. در ضمن می توانید از وام داخلی این شرکت نیز استفاده کنید.